loading...
Assassin\'s Creed
Pouyan بازدید : 1135 1391/05/22 نظرات (4)

[تصویر: fjtzjr69oxx6gnki2.jpg]


با توجّه به تریلر و عکس هایی که از بازی Assassin's Creed III منتشر شده است، (دانلود تریلر رسمی) متوجّه نکات و تغییرات زیادی در مورد این بازی می شویم که در این پست به تعدادی از مهم ترین آنان می پردازیم:


زمان بازی

AC III کلّا با قارّه اروپا خداحافظی کرده و به سراغ قارّه آمریکا در سالهای ۱۷۵۳ و ۱۷۸۳ می رود، یعنی زمان انقلاب آمریکا در مقابل بریتانیا.



کاراکتر جدید

Assassinی که این بار به جای او بازی می کنیم، یکی از انقلاب کنندگان آمریکایی، علیه بریتانیا است بنام Connor Kenway. کانر به همراه سربازان آمریکایی، در مقابل ارتش بریتانیای کبیر مبارزه می کند، ضمناً در این زمان، استفاده از سلاح سرد نیز تقریباً منسوخ شده و سپاهیان از سلاح های گرم از جمله توپ و تفنگ استفاده می کنند.



سلاح ها و حرکات جدید

برخلاف نسخه های قبلی AC، اینبار علاوه بر Hiddenb Blade صلاح اصلی کانر چیزی شبیه به یک تبر دستی کوچک است (تصویر پایین) که پشت تبر نیز لبه ی تیز دیگری است که کار Hook Blade در AC Revelation رو انجام می دهد. ضمناً اینبار، تفنگ را به صورت یک کلت کوچت در دست می گیریم و تیراندازی می کنیم. همچنین تفنگ های بزرگ تر با برد و قدرت بیشتر. ضمناً اینبار، از تیرکمانی عادّی نیز به جای Crashbow استفاده می شود که برد بیشتری نیز دارد.

[تصویر: p2rvz9ybxw25abcxao18.png]

از جمله حرکات جدیدی که در مبارزه به کاراکتر اضافه شده است می توان به این موضوع اشاره کرد که اینبار می توانیم از سلاح های دشمن، علیه خودشان استفاده کنیم. مثلاً می توانیم نوک تفنگ حریف که به سمت ما نشانه رفته را گرفته و قنداق تفنگ را به صورت خودش بکوبیم، و یا با بدل کردن ضربه شمشیر دشمن، شمشیرش را وارد بدن دیگری کنیم.


یکی از جالب ترین سلاح های کانر نیز یک طناب ساده است که با آن می توان حرکات بسیاری انجام داد که مهم ترین آن ها، دار زدن است! در این نسخه می توانیم از بالای درخت، طناب دور گردن حریف انداخته و او را مخفیانه دار بزنیم!

در ضمن اینبار در AC III، توانایی کاور گرفتن پشت اجسام نیز وجود دارد.

Free Running
از این بازی، به طور جدّی بر روی دویدن آزاد کاراکتر کار شده است. این بار می توانیم حنگام Free Running، از روی موانع بپریم، لیز بخوریم و معلّق بزنیم. ضمناً اینبار، سرعت بیشتری به کاراکتر، هنگام Free Running داده شده است تا از آن نهایت لذّت را ببریم.

طبیعت بکر

اینبار علاوه بر حضور در شهر، قسمت زیادی از بازی در میان جنگل های بکر آمریکا اتّفاق می افتد که به زیبایی آن اهمّیّت چندانی می بخشد. می توانیم از بین شاخه های درختان پریده و ناگهان دشمن را غافلگیر کنیم. در پشت تنه درختان و سنگ ها پناه بگیریم و...
از زیبا ترین نکات جدید آن این است که در جنگل، حیواناتی چون خرگوش و گوزن نیز به چشم می خورند و از آن جالب تر این است که می توانیم با شکار این حیوانات و تغذیه از آن ها، جانی دوباره بگیریم!



شهر ها

این بازی، دارای دو شهر اصلی است، نیویورک و بوستون. در شهر ها ممکن است گاهی پنهان شدن در میان مردم، دردسر ساز نیز باشد، به این دلیل که ممکن است آن ها ما را بشناسند! به دلیل این که بیشتر تریلر های منتشر شده، طبیعت را نشان می دهند، اطّلاعات بیشتری از شهر ها در دسترس نیست.



داستان متنوّع

طبق مصاحبه هایی که با الکس هاتچینسون، طرّاح اصلی بازی شده است، این بار مراحل بازی، به هیچ وجه یک نواخت و مثل هم نیست و گیمر را مجبور می کند که تا آخر بازی را با اشتیاق، ادامه دهد. طبق گفته او، "طولانی شدن بیش از حدّ بازی (مثل ACII) فاجعه بار است."

 


پایان داستان دزموند مایلز

الکس هاتچین استون، طرّاح اصلی این بازی در یک مصاحبه اعلام کرده است که داستان دزموند مایلز، بیش از حدّ طولانی، تکراری و نا مفهوم شده و دیگر جایی برای او نیست. به همین دلیل در AC III، ماجرای دزموند، با یک پایان مناسب برای همیشه به تمام می شود.

 

تاریخ انتشار بازی

این بازی زیبا، در ماه اکتبر برای PS3، XBox و Wii منتشر خواهد شد و تا قبل از کریسمس 2013 (ماه نوابر یا دسامبر) نیز نسخه PC آن به بازار خواهد آمد.


 

برچسب ها Assassin's Creed III , Connor Kenway ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ashi mashi در تاریخ 1348/10/11 و 12:01 دقیقه ارسال شده است

پویا جان دستت درد نکنه خیلی سایتت باحالهشکلک

این نظر توسط ashi mashi در تاریخ 1348/10/11 و 12:01 دقیقه ارسال شده است

پویا جان دستت درد نکنه خیلی سایتت باحالهشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت مخصوص طرفداران بازی محبوب Assassin's Creed است. امیدواریم از این سایت لذّت ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بازی را بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 76
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 426
  • بازدید سال : 2,670
  • بازدید کلی : 163,329