loading...
Assassin\'s Creed
Pouyan بازدید : 981 1391/05/25 نظرات (0)

 

نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است. نگاهی به شخصیت های بزرگ آن زمان که در بازی حضور و یا احتمال حضور بالا را دارند، می اندازیم.

 

 

جان آدامز (John Adams)

آدامز یکی از مهم ترین شخصیت های انقلاب آمریکا است. او دستیار اول جورج واشینگتون (George Washington) و پس از او دومین رئیس جمهور بوده است. آدامز طرز کار متفاوت خود را داشت و سیستم محاکمه او خیلی حساب شده و رده بندی بود. پس از قتل عام شهر بوستون، او 6 نفر از 8 عامل اصلی را بخشید و عدالت او باعث شد که ارزش وی در رهبری انقلاب بیشتر به چشم بیاید. پسر عموی او ساموئل آدامز (Samuel Adams) هم یکی از افراد برجسته در انقلاب بود و به جان کمک زیادی کرد و یکی از اولین دیپلمات های آمریکا بود. حضور او خیلی تأثیرگذار بوده و به احتمال زیاد ما با نام او در ACIII روبرو خواهیم شد.

 

 

بندیکت آرنولد (Benedict Arnold)

شما باید واقعاً کار خیلی بدی انجام دهید تا کشورتان به شما لقب "خائن" را بدهد. بندیکت آرنولد واقعاً یک کار بد انجام داده بود! او در ابتدا یک ژنرال مطمئن در ارتش آمریکا بود که خیلی خوب برای کشورش مبارزه کرد، ولی کم کم به خاطر نگرفتن ترفیع درجه بر خلاف تلاش های زیادش، موقعیت یکی از سنگرهای مهم آمریکایی ها را به بریتانیا لو داد. او شخصیتی منفور در تاریخ آمریکا است و قطعاً می تواند در ACIII حضور داشته باشد.

 

 

چارلز کورنوالیس (The Earl Charles Cornwallis)

کمتر کسی به اندازه او در انقلاب آمریکا مبارزه دیده و انجام داده است. او یک سرباز حرفه ای از جنگ فرانسه و هند بود و خیلی سریع در نیروهای مستعمره گر ترفیع درجه گرفت. او یک نجیب زاده اصیل بود و در کنار این موضوع یک نیروی بسیار قوی برای ارتش بریتانیا و بخش مستعمره گر آن بود. کورنوالیس در سال 1776 به آمریکای شمالی آمد و به سرعت مبارزه را آغاز کرد و بسیاری از نیروهای شهر نیویورک را شکست داد. بعد از یک سری موفقیت های زیاد، او با شکست هایی هم روبرو شد. کورنوالیس رهبری بریتانیایی ها را در نیویورک برعهده داشت و پس از شکست، حاضر نشد که به جرج واشینگتون تسلیم شود و در ادامه با شکست های بسیاری روبرو شد. شاید این شخصیت را در زمان شکست هایش در ACIII ببینیم.

 

 

الکساندر همیلتون (Alexander Hamilton)

او در کارائیب بزرگ شد و تا قبل از سال 1772 که برای تحصیلات به نیوجرسی آمد، کاری با سیاست نداشت. در آن زمان 16 سال بیشتر سن نداشت و وقتی به نیویورک رفت، به یک نیروی نظامی منطقه ای در آنجا پیوست و پس از ملاقات با مردانی بزرگ، به یکی از افراد موثر در تاریخ آمریکا تبدیل شد. او در ابتدا یکی از افراد کمکی هنری نوکس (Henry Knox) و نیتنیل گرینس (Nathaniel Greence) بود و در آینده با جورج واشینگتون آشنا شد و همین موضوع یک موفقیت بزرگ برای او بود، چون واشینگتون خیلی به او احترام می گذاشت. اگر چه نبرد او با آرون بور (Aaron Burr) خیلی معروف است، ولی ممکن است که ما خیلی زودتر از آن با این شخصیت آشنا شویم، چون حضور واشینگتون در بازی تأیید شده و همین موضوع باعث بیشتر شدن احتمال حضور همیلتون در بازی است.

 

 

پاتریک هنری (Patrick Henry)

گفته معروف هنری: "یا آزادی یا مرگ" بسیار نقل قول می شود، ولی بر خلاف افراد دیگر این لیست، او بیشتر در پس زمینه بود و بیشتر یک سیاستمدار بود تا یک مبارز و در اجلاس های سیاسی آمریکا شرکت می کرد و نقش موثری هم داشت. او شهردار ویرجینیا بود و از آنجایی که ACIII در مورد جنگ است، خیلی جالب است که صحبت های تأمل برانگیز او را در بازی بشنویم و واقعاً جای تأسف است که چنین شخصیتی با قدرت بیان و کلام بالا از ACIII حذف شود.

 

 

اندرو جکسون (Andrew Jackson)

جوان ترین شخص لیست ما در انقلاب آمریکا، اندرو جکسون است. او در زمان انقلاب، نوجوانی بیش نبود، ولی یکی از قهرمان ها و شخصیت های مهم قرن 19 بود و در جنگ سال 1812 او دلاوری های زیادی از خود نشان داده بود. در سال 1779 در حالیکه تنها 13 سال سن داشت، توسط بریتانیایی ها به زندان رفت و یکی از ژنرال های بریتانیایی به او دستور داد که پوتین هایش را تمیز کند، جکسون هم نپذیرفت و نتیجه یک زخم شمشیر بر او بود که تا آخر عمر بر جای ماند. این حادثه از جکسون یک وطن پرست ساخت و حضور او در ACIII می تواند خیلی جالب باشد.

 

 

جیمز مدیسون (James Madison)

اگر چه مدیسون بعد از وقایع ACIII به عنوان یک سیاستمدار بزرگ مطرح شد، ولی در زمان انقلاب هم خیلی نفوذ داشت. او چهارمین رئیس جمهور آمریکا است. مدیسون شخصیتی بزرگ بود و باید دید که چطور ممکن است در ACIII حضور پیدا کند. او هیچ گاه مبارزه نکرد. در حقیقت او خیلی قد کوتاه و افتاده بوده، ولی هوش و ذکاوت بالایی داشت و یکی از دوستان نزدیک توماس جفرسون (Thomas Jefferson) بوده است. مدیسون همیشه به عنوان شخصی زیرک و باهوش شناخته می شده و رابطه او با جفرسون می تواند موضوع جالبی در ACIII باشد.

 

 

جیمز مونرو (James Monroe)

پنجمین رئیس جمهور آمریکا در زمانی ریاست می کرد که به "زمان احساس های خوب" معروف بود. زمانی کسل کننده و بدون اتفاق در تاریخ آمریکا، ولی در زمان انقلاب آمریکا که "احساس خوب" آنچنان جلوه گر نبود، او در جنگ مبارزه کرد و به طور جدی هم صدمه دید. موضوعی که بعداً وقتی سیاستمدار شد، مورد احترام قرار می گرفت. مونرو در مبارزه The Battle of Trenton مصدوم شد و در عملیات گذر از رودخانه Delaware River که نتیجه آن پایتخت شدن نیوجرسی بود، شرکت داشت.

 

 

توماس پین (Thomas Paine)

توماس پین داستان گیج کننده ای دارد. او در زمان انقلاب آمریکا یکی از ذهن های متفکر نیروهای شورشی مبارز علیه بریتانیای کبیر بود. جزوه Common Sense او که بعد از جنگ عرضه شد، یکی از کتب پرفروش آمریکا است. پین بعداً کتاب های بیشتری هم مثل The American Crisis و Rights of Man نوشت. او در یکی ازکتاب های خود در مورد انقلاب آمریکا می گوید: "این زمانه ای است که روح مردان را آزمایش می کند." او نظریه ها و صحبت های زیادی را در زمان جنگ داشت و پتاسنیل حضور در ACIII را دارد.

 

 

منبع

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت مخصوص طرفداران بازی محبوب Assassin's Creed است. امیدواریم از این سایت لذّت ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بازی را بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 76
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 402
  • بازدید سال : 2,646
  • بازدید کلی : 163,305